گلدن سیتی تور دبی

توضیحات

معرفی گلدن سیتی تور دبی

گلدن سیتی تور دبی یک فرصت فوق‌العاده برای تجربه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهر در یک روز را پیش پای شما قرار می‌دهد. ما در این با بازدید از مکان‌های جذاب و مهم دبی سفری خاطره‌انگیز و گشت و گذاری یک روزه اما به یاد ماندنی را برای شما فراهم می‌کنیم. در انتهای تور پس از تجربه‌ای بی‌نظیر از مکان‌های تفریحی و مناظر زیبای شهر دبی، در رستوران 5 ستاره ایرانی از شما پذیرایی کامل با بوفه آزاد به همراه میوه، دسر و شیرینی به عمل می‌آید. از امکانات این تور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موزه آینده | Museum of The Future

ما سفر خود را از موزه آینده که یکی از نمادین‌ترین و چشمگیرترین بناهای شهراست آغاز می‌کنیم. این بنای خیره‌کننده که با معماری منحصر به فرد خود توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند به عنوان موزه زمان نیز شناخته می‌شود.

در طبقه اول موزه، به دنیای قهرمانان آینده سفر می‌کنیم. این بخش که به طور خاص برای کودکان طراحی شده، فضایی شاد، پویا و پر از خلاقیت را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا با انجام بازی‌ها و ماموریت‌های مختلف، مهارت‌های لازم برای زندگی در دنیای آینده را در خود پرورش دهند.

 

بازدید از مدینه الجمیرا|Madinat Jumeirah

بازدید از مدینه الجمیرا در سیتی تور دبی

 

مدینه الجمیرا به معنای شهر جمیرا با معماری منحصر بفرد ترکیبی از سنت و مدرنیته را ارائه می‌دهد. در واقع این مکان نمونه‌ مدرنیزه شده از روستا‌های سنتی و عربی است. به دلیل وجود شبکه آبراهه 4 کیلومتری، با همان نگاه اول متوجه شباهت غیرقابل انکار آن به ونیز می‌شوید. در مدینه الجمیرا، با تماشای چشم‌انداز مسحورکننده برج العرب، گویی نگین درخشان دبی را از نزدیک لمس می‌کنید. این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با ثبت عکس‌هایی زیبا، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر خود به دبی را در ذهن خود حک کنید. همچنین این مکان بازاری با معماری سنتی در خود جای داده که فضای متفاوتی از دیگر مال‌ها و مراکز خرید ارائه می‌دهد. به دنبال سفری هیجان‌انگیز به دبی هستید؟ در این مقاله با مکان‌های تفریحی جذاب این شهر آشنا شوید.

مجموعه جذاب و بزرگ دپوینت|The Pointe at Palm Jumeirah

یکی از مقاصد جذاب در گلدن سیتی تور دبی، مجموعه دپوینت است. احتمالا حداقل یکبار اسم جزیره نخل جمیرا را شنیده‌اید؛ این مکان جذاب علاوه بر هتل‌ها و آپارتمان‌های لوکس، مکان‌های تفریحی زیادی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها مجموعه دپوینت است. ساحل دپوینت، نگینی در میان سواحل دبی، با چشم‌اندازی خیره‌کننده از هتل مجلل  Atlantis The Palm به شما فرصتی بی‌نظیر برای تماشای زیبایی‌های خلیج فارس و ثبت خاطرات به یاد ماندنی در کنار این هتل افسانه‌ای را هدیه می‌دهد.

دبی مارینا|Dubai Marina

در ادامه گشت شهری دبی به یکی از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های این شهر می‌رویم. در دل آسمان خراش‌های بیشمار اینجا کانال آبی به طول 3 کیلومتر از خلیج فارس کشیده شده است. در امتداد این مکان زیبا، اسکله‌های تفریحی مجهز به قایق‌های لوکس سوپریات وجود دارد که محیطی شاد و سرگرم‌کننده را در این فضای زیبا برای شما فراهم می.

در مارینا دبی، با گام نهادن بر عرشه یات، سفری رویایی بر روی خلیج فارس آغاز می‌شود. در این گشت یک ساعته، پذیرایی از شما با نوشیدنی‌های خنک و تنقلات آغاز می‌شود و در حالی که از موسیقی دلنشین لذت می‌برید، به تماشای بزرگترین چرخ و فلک دنیا در جزیره بلو واترز می‌پردازید. تجربه‌ای به یاد ماندنی در قلب دبی! برای رزرو سیتی تور و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بازدید دبی مارینا در سیتی تور دبی

مرکز خرید ابن بطوطه|Ibn Battuta Mall

این مرکز خرید بیش ازکه فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و سرگرمی‌های متنوع آن شما را سرگرم کند، معماری منحصر به فرد این سازه شما را مسحور خود می‌کند. مرکز خرید ابن بطوطه با الهام از جهانگردی به همین نام از 6 بخش مجزا با معماری و تم کشور مربوط به آن ساخته شده است.

  • مصر باستان: با اهرام مجسمه‌ها و نقاشی‌های هیروگلیف
  • هند: با رنگ‌های شاد، بازار سنتی و سقف گنبدی
  • چین: با باغ‌های معلق، مجسمه اژدها و فانوس‌های قرمز
  • تونس: با معماری عربی، کاشی‌کاری‌های زیبا و بازار سنتی
  • ایران: با گنبدهای فیروزه‌ای، فرش‌های نفیس و نقاشی‌های سنتی
  • اندلس: با معماری اسپانیایی، طاق‌های بلند و حوض‌های زیبا

کافی‌شاپ یخی دبی|Chillout Ice Loung

یکی از مکان‌های جذاب برای بازدید در گلدن سیتی تور دبی، کافه یخی چیل اوت واقع در مرکز خرید تایمز اسکوئر است. در این کافه که دمای آن به منفی 6 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، تمامی اشیا و هرچیزی که در اطراف خود می‌بینید، از یخ درست شده است.

قبل از ورود به این دنیای یخی، به شما لباس‌های اسکیمویی مخصوص داده می‌شود تا بتوانید در سرمای دل‌انگیز آن به راحتی گشت و گذار کنید. در این مکان شگفت‌انگیز، دمای هوا به طور ثابت در منفی 6 درجه سانتیگراد حفظ می‌شود و تمام دکوراسیون و المان‌های محیطی از یخ ساخته شده‌اند. یک نوشیدنی گرم به همراه موسیقی زنده تجربه‌ای فراموش نشدنی را در این فضا برای شما رقم می‌زند.

دبی مال|Dubai Mall

احتمالا می‌توانید تصور کنید دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان چیزی فراتر از یک مرکز خرید معمولی را به نمایش می‌گذارد. وسعت 1.2 میلیون متر مکعب به همراه 1200 فروشگاه از برند‌های معتبر و دنیایی از امکانات تفریحی و رفاهی گوناگون، آن را به مقصد گردشگری مهمی دبی تبدیل کرده است. یکی از زیبایی‌های خیره‌کننده این مکان، رقص آب آن در جوار برج خلیفه است که با داشتن 6000 چراغ رنگی در 25 رنگ تجربه‌ای بی نظیر از موسیقی، نور و رقص آب را ارائه می‌دهد. اما این تنها شگفتی دبی مال نیست. در قلب این مرکز خرید، اکواریومی عظیم با بیش از 33 هزار موجود دریایی از جمله کوسه‌ها، سفره ماهی‌ها  شما را به دنیای شگفت‌انگیز زیر آب می‌برد.

قیمت تور گشت شهر دبی

شام در رستوران 5ستاره ایرانی

پس از یک گشت و گذار خاطره‌انگیز در دبی، چه چیزی می‌تواند لذت‌بخش‌تر از صرف غذا در رستورانی 5 ستاره ایرانی باشد؟ در این رستوران مجلل، می‌توانید از طعم اصیل غذاهای ایرانی لذت ببرید. منوی متنوع این رستوران، شامل انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، پلوها و دسرهای ایرانی است که به بهترین شکل ممکن طبخ و سرو می‌شوند.

قیمت تور گشت شهر دبی

قیمت گلدن سیتی تور دبی به همراه تمامی اطلاعات در سایت درج شده است. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین به‌روزرسانی‌های این تور با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

نوع تور

سیتی تور, سیتی تور ویژه, سیتی تور جمیرا

سوالات متداول

آیا استفاده از سیتی تور ارزشش را دارد؟

سیتی تورها می‌توانند به شما کمک کنند تا در زمان خود صرفه‌جویی کنید، از مکان‌های بیشتری دیدن کنید و از هزینه‌های اضافی حمل‌ونقل و بلیط ورودی به جاذبه‌های گردشگری جلوگیری کنید.

تور گشت شهری فرصتی برای بازدید از جاذبه‌های اصلی یک شهر در مدت زمان کوتاه است. این تورها معمولاً با اتوبوس یا ون انجام می‌شوند و به شما امکان می‌دهند تا در مدت زمان کوتاهی، از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر دیدن کنید.

جاذبه‌هایی که در تور گشت شهری بازدید می‌شود، به شهر مورد نظر بستگی دارد. با این حال، به طور کلی، این تورها شامل بازدید از مکان‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی شهر می‌شوند.

برج خلیفه ورودی مجزایی داره، خیر در گشت شهری دبی بازدید از بالای برج خلیفه وجود نداره

تورهای مشابه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گلدن سیتی تور دبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *