شهر دبی با واژه های لاکچری و لوکس گره خورده است چرا که مرکز عجیب ترین و گران ترین تفریحات در دنیاست. وقتی برنامه سفر به دبی را می ریزید، انتظار دارید بیش از تفریحات دیگر، به تفریحات لوکس و لاکچری بپردازید. با توجه به تنوع فعالیت‌های لاکچری در دبی، این شهر یک مقصد ایده‌آل برای سفرهای لوکس و تفریحات با کیفیت محسوب می‌شود.

از آسمان‌خراش‌ها تا اعماق دریا؛ 10 تا از تفریحات لاکچری دبی که باید امتحان کنید

View Dubai

شهر دبی با واژه­‌های لاکچری و لوکس گره خورده ­است چرا که مرکز عجیب­‌ترین و گران­‌ترین تفریحات در دنیاست. وقتی برنامه سفر به دبی را می­‌ریزید، انتظار دارید بیش از تفریحات دیگر، به تفریحات لوکس و لاکچری بپردازید. با توجه به تنوع فعالیت‌های لاکچری در دبی، این شهر مقصدی ایده‌آل برای سفرهای لوکس و تفریحات با‌کیفیت محسوب می‌شود. همین ویژگی این شهر است که از ستارگان سرشناس هالیوود تا بازیکنان فوتبال و تجار بین المللی، همه و همه را شیفته خود کرده و در مدت زمان کوتاهی، تبدیل به یکی از پر‌رفت‌و‌آمدترین شهرهای توریستی جهان شده‌­است.

بالون سواری در بالون وی آی پی

Hot air balloon rides in Dubai

اولین و مهیج­ ترین تفریح لاکچری دبی، پرواز بر فراز آسمان این شهر همراه با بالون­‌های زیبایی­‌ است که به صورت اختصاصی، میزبان شما، خانواده و عزیزان شما هستند. این برنامه برای هنگام طلوع آفتاب تدارک دیده شده­‌است. همراه با این بالون تا ارتفاع سیصد متری پرواز کنید، از منظره تابش خورشید بر شن­زار لذت ببرید، بر فراز آسمان، شترها و حیات وحش دبی را تماشا کنید و حتی در این سالن می‌­توانید از امکاناتی نظیر دون باگی یا همان موتور چهارچرخ بهره ببرید. شترسواری نیز از گزینه­‌هایی­ است که در سالن بالون دبی برای علاقه­‌مندان در نظر گرفته شده ­است. لازم به ذکر است که این تفریج از جمله تفریحات دبی در پاییز به شمار می‌رود.

اجاره قایق لوتوس

Lotus ship Dubai

سخن گفتن از تفریحات لاکچری دبی بدون صحبت از تفریحات آبی آن امکان­پذیر نیست. اجاره یک قایق بادبانی تفریحی به صورت VIP  و گشت و گذار چند ساعته بر روی خلیج بی­‌نظیر فارس و دیدن زیبایی­‌های آن می­‌تواند خاطره یک سفر زیبا و لوکس و به یادماندنی را برای همیشه در ذهنتان حک کند. شما می­‌توانید این سفر را کوتاه یا طولانی و یا تور با شام یا بدون شام و یا همراه با ترانسفر انتخاب کنید. همچنین می‌­توانید از کشتی لوتوس دبی بازدید کنید و شام را آن­جا صرف کنید و از امکانات پکیج VIP آن نهایت لذت را ببرید. کشتی تفریحی لوتوس در دبی مارینا قرار دارد و مدت زمان سفر بر روی آن حدودا سه ساعت می­‌باشد. برای رزرو سیتی تور نرمال با کشتی و کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با ما تماس بگیرید!

موتور چهارچرخ در صحرای امارات

Four wheel motor in dubai

موتور چهارچرخ یا ATV (All-Terrain Vehicle) یک وسیله نقلیه سرگرمی و ماجراجویی است که برای مسابقات، تفریحات و سفرهای خارج از جاده مناسب است. در صحرای دبی، موتور چهارچرخ یک فعالیت محبوب برای تفریح و سرگرمی است و  بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب می­‌کند. صحرای دبی با مناظر زیبا، کویرها و تپه‌های شنی، یک مکان عالی برای تجربه رانندگی موتور چهارچرخ است. تورهای محلی اغلب برای تجربه رانندگی موتور چهارچرخ در صحرا برنامه­‌هایی ارائه می‌دهند که شامل رانندگی در مسیرهای مخصوص، تجربه غروب خورشید در صحرا و پیک‌نیک در میان تپه‌های شنی می‌شود.

همچنین، برخی از تورهای کویری در دبی شامل فعالیت‌های دیگری نیز می‌شوند؛ مانند سفرهای کویری با شتر، سافاری در صحرا، تجربه گردشگری محلی و مشاهده فرهنگ و زندگی مردم بومی صحرا. به طور کلی، تجربه رانندگی موتور چهارچرخ در صحرای دبی یک فعالیت ماجراجویی و هیجان‌انگیز است که به شما امکان می‌دهد از زیبایی‌های طبیعی و مناظر فوق‌العاده صحرایی این منطقه لذت ببرید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای صحرا دبی و رزرو آن، با ما تماس بگیرید.

اسکای دایوینگ دبی

Skydiving Dubai in dubai

دبی به دلیل وجود برج‌­های مرتفع و عظیم‌­الجثه، میزبان حرفه­‌ای‌ترین و بهترین تیم­‌های چتربازی از سراسر دنیاست و همچنین در کنار آن برای افراد مبتدی نیز برنامه­‌های زیادی دارد. در دبی دو دراپ زون وجود دارد، دراپ زون صحرا و دراپ زون پالم که هر یک ویژگی­‌های منحصر به فرد خود را دارند. اگر گواهینامه چتربازی تک نفره ندارید، می­‌توانید همراه با مربی بپرید و یا در دوره آموزشی مقدماتی شرکت نمایید. این دوره­‌های مقدماتی در دراپ زون صحرا برگزار می­‌شوند که بیرون از شهر و در مسیر دبی به العین قرار گرفته است. این فضا برای افراد مبتدی و تازه­‌کارها شکل گرفته­ و شما را تا تبدیل به یک اسکای درایور حرفه­‌ای همراهی می‌­کند.

دراپ زون پالم نیز در منطقه‌­ای واقع شده که می­‌توانید جزیره پالم را هنگام فرود مشاهده کنید. همچنین دبی مارینا و هتل آتلانتیس نیز در تیررس شما قراردارد. دراپ زونپالم این امکان را برای شما فراهم می­‌کند تا بالاتر از برج خلیفه اوج بگیرید و منظره جزیره پالم و برج العرب را از ارتفاع 13000 فوت تماشا کنید.

اگر به تفریحات هیجان انگیز علاقه مند هستید تفریحاتی مثل بالون سواری، اسکای دایوینگ، اتاق فرارهای دبی، تور پارک های آبی به خصوص تور پارک آبی آتلانتیس، تور پارک آبی وایلد وادی و تور پارک آبی یاس ابوظبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

صرف شام در برج العرب

Dinner at Burj Al Arab

برج العرب یکی از نمادهای برجسته شهر دبی و امارات متحده عربی است. این برج هتلی لوکس و معروف با طراحی منحصر به فرد و معماری بی‌نظیر خود، جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری و هتل‌داری جهان دارد. برج العرب با ارتفاع ۳۲۹ متر، برج هتلی ۷ ستاره است و در جزیره‌ای مصنوعی به نام جمیرا واقع شده است.

این برج  به خاطر لوکس بودن، خدمات بی‌نظیر، رستوران‌های لاکچری، استخرهای لوکس و چشم‌اندازهای فوق‌العاده از بالای شهر و دریا دارد. میانگین قیمت غذا در رستوران­‌های برج العرب شهر دبی 500 درهم است که بی‌شک صرف غذا در این برج را به یکی از لاکچری­‌ترین تفریحات دبی تبدیل می­‌کند.

معروف­ترین رستوران­های برج العرب

  • رستوران المهارا در طبقه همکف که با آکواریوم بزرگ و ماهی­‌های خاص درون آن شناخته شده‌است.
  • رستوران باب آل یام که با آشپزخانه اوپن، قابلیت دیدن آشپزخانه را فراهم می­آورد و شما می‌­توانید تا هنگام آماده شدن غذایتان به ظرافت دستان ماهر آشپزان خیره شوید.
  • رستوران ایوان با منو غذاهای لذیذ عربی و انواع کباب­‌ها نظیر کباب بره و منوی مورد پسند کودکان و محیطی سنتی­‌تر مناسب خانواده­‌ها
  • رستوران صحن اددار با فضایی مناسب خانواده و سالن ناهارخوری نه چندان مجلل و دنج
  • رستوران المنتهی، لوکس­ترین و معروف­‌ترین رستوران برج­‌العرب با منوی غذاهای لوکس و لاکچری ایتالیایی و فرانسوی و سرآشپزی نامدار ساوریو اسباراگلی که تحت آموزش آلن دوکاسه بوده ­است.

استخر آئورا

aura pool in dubai

استخر آئورای دبی یکی از جاذبه‌های تفریحی معروف در این شهر است که به عنوان یک فضای عمومی با منظره‌ای فوق‌العاده از برج خلیفه شناخته می‌شود. اسکای پول 360 درجه، مرتفع‌­ترین استخر 360 درجه جهان، در ارتفاع 210 متری از سطح دریا، از آن دسته تفریحات لاکچری دبی به حساب می­آید که نمی‌­توان از تجربه جذاب آن گذشت. از کاشی­‌های بتنی اطراف استخر که یادآور نرمی شن­‌های لب ساحل است گرفته تا تک‌تک جزئیات رعایت شده در این استخر، همه شما را به یاد کابانای کنار ساحل می­‌اندازد. استخر 360 درجه مجموعه آئورا منظره­ زیبایی از نخل جمیرا دارد و شیشه­‌های آن به شما کمک می­‌کند در کنار لذت بردن از شنا در آب مطبوع و استفاده از منظره پیش رو، از گرمای سوزان دبی فرار کنید.

باشگاه گلف

در بین لاکچری­‌ترین تفریحات دبی، بازی گلف طرفداران خاص خود را دارد. دبی شهری­ است که بزرگ­‌ترین باشگاه­‌های گلف جهان را در خود جای داده‌‌‌است. معروف‌ترین باشگاه گلف دبی، باشگاه دبی امارات است که اولین زمین گلف با 18 سوراخ در خاورمیانه در این باشگاه افتتاح شده ­است و این باشگاه به خاطر کیفیت و زمین­‌هایش به “معجزه دبی” نیز معروف است. در ادامه لیست معروف­ترین باشگاه­‌های گلف در دبی را برای شما آورده­ایم:

  • باشگاه جمیرا گلف استیتز در نزدیکی جبل علی؛ معروف­‌ترین بخش آن قسمتی با آن شن و خاک است.
  • باشگاه گلف خور دبی؛ با چشم­‌انداز دریا و ویژگی بارز آن گذرگاه­‌هایی ا­‌ست که از بین دریاچه­‌ها و آب­نماها عبور می­‌کنند.
  • باشگاه گلف البادیه؛ به شکل یک واحه یا آبادی در دل کویر طراحی شده­ است و تم آن سنتی­ دارد.
  • باشگاه گلف شبانه دبی با روشنایی مثل روز، هنگام وزش نسیم خنک شب­‌های صحرای دبی، میزبان شما خواهد بود.
  • باشگاه گلف ادرس مونتگومری در امارات هیلز که مهم‌­ترین جذابیت آن وسعت فضا است و باغ­‌های بی­‌نظیری را در خود جای داده است.
  • باشگاه الس در دبی اسپرت سیتی با طراحی گلف­باز معروف ارنی الس که در طراحی آن از زمین­‌های گلف انگلیس الهام گرفته­‌شده­‌است.

ماساژ در هتل

Massage at the hotel

وقتی از خریدهای طولانی در بهترین مراکز خرید دبی مانند دبی مال و تفریحات هیجان‌­انگیز و پر از ترشح آدرنالین باز می­‌گردید، هیچ چیز به اندازه یک ماساژ حرفه‌­ای شما را برای هیجانات روز بعد آماده نخواهد کرد و انرژی را به شما باز نخواهد گرداند. برای این منظور، بهتر است با بهترین مراکز ماساژ در دبی آشنا شوید و لیستی از حرفه‌­ای­‌ترین­‌ها را همراه خود داشته باشید.

  • مرکز Talise Spa واقع در هتل مدینه جمیرا با طراحی شبیه به کشورهای شرق آسیا
  • مرکز ماساژ Shuiqi مبتنی بر ماساژ درمانی ژاپنی.
  • مرکز زیبایی Cordon یکی از لوکس‌­ترین­‌ها با پذیرایی حمام شیر.
  • مرکز زیبایی Amara با طراحی کاملا عربی و سنتی با هزینه­‌های متعارف.
  • Talise Ottoman یک مرکز با بیش از 40 خدمت گوناگون با معماری شرقی-غربی بی­نظیر.
  • مرکز Talise Spa واقع در طبقه­ هجدهم برج العرب و یکی از پر‌آرامش­ترین مراکز ماساژ در سراسر جهان.

هلیکوپتر سواری

Helicopter ride in dubai

هلیکوپتر سواری یک فعالیت لوکس و هیجان‌انگیز است که به شما امکان می‌دهد از مناظر بی‌نظیر و زیبایی‌های شهر دبی از بالا لذت ببرید. این تجربه بی‌نظیر به شما فرصتی می‌دهد تا شهر دبی، برج‌های آن، سواحل و مناطق دیگر را مشاهده و تجربه‌ای جدید و به یادماندنی را تجربه کنید. در کم­­تر جایی در جهان با بافت کویری می­توان امکاناتی نظیر هلیکوپتر یا بالگرد سواری را مشاهده کرد. پس فرصت را باید غنیمت شمارید و از فراز آسمان به منظره تابش آفتاب بر روی شن­های صحرا خیره شوید. تور هلیکوپتر فرصت دیدن مناظر کویری در کنار امکانات مدرن شهر و تفریحات لاکچری دبی از اوج آسمان فراهم می­‌کند. شما می­‌توانید از بین 10 مسیر متفاوت، مناظر مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و به مدت 10 الی 40 دقیقه­ بر فراز آسمان دبی پرواز کنید.

با تجربه هلیکوپتر سواری در دبی، شما فرصتی برای عکس‌های زیبا و خاطره‌ساز خواهید داشت و از زیبایی‌های شهر به نحوی کاملاً متفاوت و منحصر به فرد بهره خواهید برد.

فلای‌بورد و جت اسکی

Flyboard and jet ski in dubai

فلای بورد از محبوب­‌ترین تفریحات لاکچری دبی به شمار می­‌رود؛ چرا‌که با پمپاژ قوی آب، به شخص اجازه می‌­دهد هر جور که دوست دارد، برروی آب بچرخد، برقصد، شیرجه بزند و با فشار قوی آب به پرواز در آید. فلای بورد دبی حداقل 40 کیلوگرم و حداکثر 120 کیلوگرم محدودیت دارد و سن لازم برای خرید بلیت آن حداقل 14 سال می­‌باشد.

جت اسکی نیز مانند فلای­بورد از ورزش­‌های بسیار محبوب آبی به شمار می­‌رود. هتل هفت ستاره معروف دبی که بر روی آب­‌های نیلگون خلیج فارس ساخته­ شده ­است، شما را در این تجربه آبی زیبا همراهی خواهد کرد. مربیان کارکشته و زبده نیز طی این مسیر در کنار شما خواهند بود تا جایی برای نگرانی نباشد و همه چیز برای یک روز زیبا روی آب مهیا باشد. همچنین، برخی از هتل‌ها و مراکز تفریحی دیگر در دبی نیز خدمات  فلای بورد و جت اسکی را ارائه می‌دهند. اگر به این ورزش علاقه‌مند هستید، می‌توانید با جستجوی آنلاین یا از طریق مراکز گردشگری محلی، اطلاعات بیشتری درباره‌ مکان‌هایی که فلای بورد را ارائه می‌دهند، به دست آورید و تجربه‌ فوق‌العاده‌ای را در دبی داشته باشید.

سخن آخر

دبی، پایتخت امارات متحده عربی، یکی از مقاصد پرطرفدار برای تفریحات لوکس و لاکچری است. این شهر با مناظر زیبا، هتل‌های لوکس، پاساژها و مال­‌های معروف، رستوران‌های شگفت‌انگیز و فعالیت‌های تفریحی متنوع، مقصد ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال تجربه‌های لاکچری هستند.

دبی دارای فعالیت‌های تفریحی متنوعی ا­ست که از جمله آن‌ها می‌توان به سفارش یک تور با هلیکوپتر بر فراز شهر، بازی‌های گلف در زمین‌های معتبر و تفریحات در بیابان نظیر موتور چهار چرخ اشاره کرد. برای رزرو سیتی تورهای دبی و تجربه تفریحات لاکچری دبی، همین حالا با ما تماس بگیرید!

فهرست موضوعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *